Використання в системі SrFinance спільної з АБС SRbank технологічної платформи SrFTP дозволяє скористатися великим переліком функціональних модулів, реалізованих для банків, швидко та з мінімальною адаптацією під особливості обліку та фінансових продуктів фінансових та страхових компаній.
На відміну від банків, для фінансових компаній пропонується не один, а два способи надання послуг із використання системи:
Перший варіант є найбільш гнучким у використанні SrFinance, що дозволяє вести самостійне доопрацювання функціональних можливостей, налаштування продуктів, інтеграцію із зовнішніми системами та створення аналітичних звітів та додатків. Але цей варіант вимагає купівлю, встановлення або оренду в комерційному датацентрі технічних засобів серверної платформи, а також організацію адміністрування системи на всіх рівнях - від апаратних засобів та системного програмного забезпечення бази даних і до адміністрування користувачів та встановлення оновлень, що надаються розробником.
У вартість підтримки компанії Софт Ревю в цьому випадку входить:
Другий варіант є найбільш привабливим варіантом використання системи SrFinance для фінансової компанії з невеликим штатом або за відсутності корпоративних традицій впровадження власних ІТ-проектів та самостійної експлуатації ІТ-систем. У цьому випадку не потрібно утримувати власний штат ІТ-фахівців, купувати та підтримувати безперебійне фінкціонування технічних засобів та ліцензійного системного програмного забезпечення серверної платформи. Достатньо забезпечити віддалений доступ своїх користувачів до сервісу через інтернет із створенням захищеного шифруванням каналу зв'язку засобами VPN або доступу засобами WEB, захищеного протоколом https. А також, за бажанням замовника, забезпечити регулярне отримання та зберігання архівних копій прикладних даних замовника з бази даних системи.
У цьому випадку вартість підтримки компанії Софт Ревю входить:
В обох випадках доопрацювання системи за індивідуальними вимогами замовника виконуються за окремими договорами та не входять до вартості підтримки.
Можливе також віддалене адміністрування фахівцями Софт Ревю системи, встановленої на обладнанні замовника за першим варіантом у рамках окремого договору.
Софт Ревю пропонує обидва варіанти за погодженням із замовником, рекомендуючи у кожному конкретному випадку оптимальний варіант із двох вищеописаних, можливо також за погодженням сторін виконати перехід у будь-яку зі сторін між двома варіантами використання системи.
Інформаційний обмін у процесі підтримки системи обох варіантів забезпечується технічною системою Service Desk “Redmine”, у якій уповноваженими представниками замовника фіксуються всі інциденти, заявки на доопрацювання.