Logo

Функціональні модулі

default image alt
Система підготовки та відправлення XML-звітності до НБУ - SrXStat

З 1 липня 2020 року Національний банк є регулятором ринку небанківських фінансових послуг, що надаються страховими, лізинговими, факторинговими компаніями, кредитними спілками, ломбардами та іншими фінансовими компаніями. Компанія Софт Ревю пропонує всім учасникам ринку фінансових послуг програмний продукт SrXStat, що дозволяє автоматизувати процес підготовки, перевірки та подання звітності у стандартах НБУ.

Компанія Софт Ревю пропонує два варіанти постачання SrXStat фінансовим компаніям:

  • автономна система, встановлена на серверне обладнання замовника
  • послуга з віддаленим підключенням до сайту компанії Софт Ревю

У разі підключення до сайту компанії актуалізація правил перевірки та структури звітних форм, а також адміністрування серверної платформи, компанія Софт Ревю бере на себе. Замовник оплачує лише орендну вартість послуги.

Продукт побудований на принципі автоматичного завантаження схем звітності безпосередньо з порталу НБУ, тому забезпечує всі види звітів як існуючих, так і тих, що будуть потрібні НБУ у майбутньому.

Список функцій srXStat :

  • Формування всіх звітних файлів у форматі XML за схемами НБУ
  • Використання класифікаторів НБУ під час заповнення звітів
  • Накладення електронного підпису на звітні файли
  • Надсилання звітів безпосередньо на портал НБУ
  • Завантаження з файлів або ручне введення даних для звітних файлів
  • Виконання логічних перевірок, передбачених НБУ
  • За індивідуальним замовленням клієнта - завантаження та статистична обробка первинних облікових даних про фінансові договори та операції
  • Можливість побудови будь-яких внутрішніх управлінських чи регуляторних обов'язкових звітів у будь-яких офісних чи друкованих форматах.
default image alt
Система автоматизації кредитної, факторингової, кредитно-брокерської та депозитної діяльності SrCredit

Пропонуємо систему обліку кредитних, депозитних, факторингових операцій, що базується на фаприці продуктів SrContract, адаптованій до діяльності фінансових компаній. Система дозволяє реалізувати аналітичний облік з можливістю ведення всіх необхідних операцій та нарахувань, ведення графіків, виконання регламентних процедур, з можливістю інтеграції з процесинговими центрами та платіжними системами, а також з сервісами БКІ та державними реєстрами.

Функції, доступні в системі SrCredit:

  • Особистий кабінет клієнта (реєстрація та введення даних клієнтом, подання заявки на кредит або депозит, вкладення та електронний підпис супровідних документів, перегляд клієнтом історії та поточного стану своїх чинних договорів)
  • Процесинг заявок на отримання кредиту відповідно до бізнес-процесу замовника будь-якої складності
  • Перевірка замовника у державних реєстрах, які мають програмний інтерфейс для підключення, запити до бюро кредитних історій
  • Фінансовий моніторинг операцій клієнта щодо вимог замовника та державних регулюючих органів.
  • Фондування кредитних депозитів та інвестиційних рахунків (кредитна брокерська діяльність)
  • Налаштування кредитних продуктів будь-якої складності, включаючи кредитні лінії, револьверні кредити, мультивалютні кредити, разові, будь-якої складності з будь-якими графіками видачі та погашення.
  • Налаштування друку договорів, заявок, графіків та будь-яких інших документів за шаблонами замовника.
  • Розрахунок фінансового рейтингу та лімітів на видачу кредиту відповідно до параметрів анкети клієнта за алгоритмом замовника чи НБУ
  • Видача кредитних коштів клієнту готівкою, на поточний рахунок у банку або платіжну картку
  • Автоматичний розподіл за видами заборгованості сум, що надходять від клієнтів у рахунок погашення кредиту за гнучкими алгоритмами
  • Розрахунок графіків, грошових потоків, середньозважених ставок за алгоритмами, що гнучко настроюються.
  • Нарахування відсотків, розрахунок прострочених заборгованостей, комісій та штрафів
  • Розподіл доходів, одержуваних від кредитної діяльності між інвесторами та власниками депозитів за гнучкими алгоритмами та регламентами
  • Облік діяльності агентів із залучення клієнтів та розрахунки з ними за комісійними винагородами
  • Ведення застав з урахуванням будь-яких параметрів предметів заставного майна, їх переоцінки та врахування договорів страхування застави
  • Розрахунок сум резервування та їх бухгалтерський облік відповідно до вимог НБУ, МСФЗ або за алгоритмом замовника
  • Операції реструктуризації, пролонгації та підтримки колекторської роботи з проблемними заборгованостями
default image alt
Система автоматизації мережі пунктів обміну валют, переказів та платіжних операцій з готівкою SrTellerPoint

Наше рішення SrTellerPoint розроблено на платформі SrWebExpress та включає роботу великої кількості регіональних відділень та точок обслуговування клієнтів через загальнодоступні канали зв'язку Internet. Передача даних захищена шифруванням, у робоче місце користувача реалізована на WEB-технологіях та інтегрована з необхідними технічними засобами – принтерами, фіскальними засобами реєстрації операцій – РРО, касовими терміналами.

Система SrTellerPoint забезпечує такі функції:

  • операції інкасації та підкріплення, контроль лімітів касових вузлів у режимі реального часу
  • фінансовий моніторинг операцій, що проводяться за вимогами НБУ, інших регулюючих органів у режимі реального часу
  • операції обміну та конверсії валют, тестування та купівлі старих купюр
  • готівкові перекази громадян
  • адресні платежі за реквізитами, вказаними клієнтом
  • комунальні платежі та інші шаблонні платежі на користь провайдерів послуг, що надаються громадянам
  • зарахування готівки на банківські платіжні картки за наявності у замовника домовленості з конкретним процесинговим центром
  • ведення набору налаштувань комісій та курсів валют єдиного для всіх та індивідуального для окремих точок обслуговування клієнтів
  • підключення обов'язкових засобів реєстрації касових операцій (РРО, касові термінали), друк чеків та відправка в режимі реального часу фіскальної інформації про операції
default image alt
Front End - система на базі універсальної платформи SrWebExpress

Платформа налаштування та виконання корпоративних WEB-додатків SrWebExpress дозволяє налаштувати для кожної компанії індивідуальний набір прикладних інтерфейсів як до існуючих у компанії систем, так і спроектувати нові, засновані на принципах Open System, BPM, CRM.

Система дозволяє реалізувати облік об'єктів із будь-якою структурою та налаштувати будь-які бізнес-процеси для забезпечення життєвого циклу цих об'єктів. SrWebExpress легко адаптується до будь-якої бізнес-логіки і може використовуватися як єдине операційне вікно фінансової компанії.

Front End на базі SrWebExpress дозволяє з мінімальними зусиллями:

  • налаштувати екранні форми будь-якої складності для роботи з базою даних клієнта будь-якої структури - як для перегляду, так і для редагування даних
  • гнучко керувати можливістю взаємодії користувача з даними (розмежовувати доступ, налаштовувати будь-які операції з даними, бізнес-процеси облікових об'єктів)
  • пропонує користувачеві сучасні гнучкі інструменти самостійного керування відображенням, сортуванням, а також пошуком та фільтрацією даних
  • дозволяє реалізувати будь-які друковані звітні форми
  • реалізувати будь-які алгоритми інтерактивного реагування екранних форм на дії клієнта при введенні або редагуванні даних (відображення або приховування окремих даних та їх блоків, управління обов'язковістю та обмеженнями щодо введення тих чи інших параметрів, реалізувати підказки, повідомлення тощо)
  • реалізувати будь-які перевірки на відповідність та автоматичні перерахунки безпосередньо в процесі введення або редагування даних користувачем
  • створювати каскадні форми взаємозалежних табличних даних