Система спроектована за принципом Open System, що дозволяє використовувати створений інструментарій, як розробникам нашої компанії, так і нашими клієнтами. Ми зробили доступними всі механізми налаштувань, починаючи від сегментації аналітичних рахунків під довільний план рахунків до створення нових та модифікації існуючих банківських продуктів, звітів, маршрутів, статусів, операцій, управління подіями, а також програмних та клієнтських інтерфейсів. Пропонується кілька механізмів інтеграції нашої САБ з іншими системами. Можливе самостійне розширення її функціональних можливостей та адаптація до індивідуальних особливостей банку.
Враховуючи великий досвід взаємодії з банками у сфері створення та розвитку індивідуальної версії програмного продукту, акцент з розробки було перенесено на налаштування. Даний підхід дозволяє сконфігурувати будь-який варіант банківського продукту, що поставляється, як для невеликого, так і для великого системотворчого банку.
Цей підхід має велику перевагу та дозволяє отримати індивідуальне рішення, яке налаштовується для конкретного клієнта та не ускладнює впровадження системи загалом. При цьому використання єдиних механізмів налаштування дозволяє легко супроводжувати систему з урахуванням локалізації особливостей облікової та продуктової політик банку.
При цьому дане рішення не ставить банк у повну залежність перед розробниками з погляду ціни та термінів подальшого впровадження нового функціоналу. Також з'являється можливість різних варіантів супроводу системи, від повного оутсорсингу до підтримки стандартного функціоналу АБС фахівцями нашої компанії та самостійної підтримки власних бізнес-процесів.
Індивідуальний підхід у налаштуванні системи також значною мірою позначається на продуктивності системи, що особливо важливо для банків з великим обсягом даних і користувачів.
Іншим дуже важливим принципом є об'єктна орієнтованість всієї функціональності, якою володіє АБС. Незважаючи на реляційну природу СУБД Oracle, при проектуванні структури даних, нами суворо дотримується механізм успадкування як на рівні таблиць, так і на рівні програмного коду. Наприклад, загальні базові властивості всіх первинних об'єктів знаходяться в батьківській структурі таблиць і пакетів, а конкретні властивості притаманні відповідним об'єктам, що успадковуються, знаходяться в успадкованих таблицях і пакетах з відповідною системою імен.
Це означає, що з кожної технологічної сутності (клієнт, рахунок, документ, угода, операція тощо.) в АБС передбачено єдиний підхід, як із проектуванні, і у реалізації. Це в першу чергу призводить до нормалізації зберігання та отримання даних, що в свою чергу дуже впливає на продуктивність системи та її супровід.
При такому підході до проектування та розробки ми досягли 100% зберігання виконуваного коду на рівні СУБД ORACLE, або Oracle Weblogic Server, що дозволило створити клієнтську програму, яка виконує лише функції відображення даних, тобто. функції «витрини». Існуючий механізм дозволяє значно знизити витрати на створення нових інтерфейсів користувача, а також дозволяє гнучко і швидко підключати як додаткові власні, так і клієнтські «вітрини» для відображення та управління даними. В даному випадку для наших клієнтів значно скорочуються терміни створення нових продуктів, відповідно зменшується вартість та термін їх впровадження.
Весь основний акцент з розробки, перенесений на налаштування за допомогою конструкторів системи, де можна налаштувати все від табличного подання GRID, діалогових вікон, звітів, продуктів, бізнес процесів і т.д.
Вся бізнес логіка реалізована на PL/SQL для Win клієнта та Groovy і Pl/SQL для Web клієнта.
Для всіх базових об'єктів системи розроблено прикладний програмний інтерфейс - API (Application programming interface), який використовується для інтеграції з іншими системами. Цей механізм є повністю відкритим та описаний у технічній документації до системи. Завдяки цьому при підключенні до АБС зовнішніх модулів на всі дії з внутрішніми об'єктами системи поширюються ті ж правила, що і при виконанні стандартних операцій всередині АБС.