Logo

Картковий бек-офіс

Цей програмний продукт є повнофункціональним картковим BackOffice інтегрованим в АБС SrBank, на рівні основних об'єктів системи.
Комплекс призначений для обслуговування карткових рахунків, термінального обладнання, забезпечення емісії пластикових карток, виконання сервісних операцій по пластикових картках.
Весь операційний облік ведеться лише на рівні первинних даних, тобто. з відкриттям всього пулу контрагентів, аналітичних рахунків, виконання транзакцій/операцій, налаштування тарифних планів та формування операцій з комісіям. Також в АБС ведуться всі основні карткові продукти за кредитами та депозитами. Цей підхід вирішує всі питання, пов'язані з формуванням звітності до НБУ, ФГВФО, ДПІ, а також щодо виконання вимог служби фінансового моніторингу.
Для роботи з різними процесингами існує набір конекторів, які працюють як в режимі on-line, з реалізацією на нашій Інтеграційній шині, так і в комбінованому варіанті з частковою реалізацією off-line обміну. На даний момент ми працюємо з картковими процесингами ПУМБ, УКРКАРТ, ТАСЛІНК (Compass+), OpenWay. З кожним із зазначених процесингів існує відповідний протокол, з повною заміною карткової бек-офісної частини, або з паралельним режимом роботи.

Основні функціональні можливості системи:

  • Ведення карткових договорів, автовідкриття рахунків, емісія пластикових карток для фізичних осіб та корпоративних клієнтів у розрізі різних продуктів (особисті картки, кредитні, депозитні, зарплатні, пенсійні та ін.), встановлення лімітів, платіжних правил за картками. Автоматизація операцій до найпростіших дій користувача для стандартизації, спрощення та уникнення помилок. Надсилання інформації при зміні залишків за картковими рахунками, реквізитів контрагентів, карт, ПІН-кодів, лімітів, запитів щодо залишку та іншої службової інформації.
  • Облік термінального обладнання та виконання операцій по ньому.
  • Обробка файлів Settlement та інших службових файлів обміну інформацією з процесингом, з автоматичним створенням проводок у розрізі термінального обладнання та карткових рахунків.
  • Передача в ПЦ комерційних курсів валют банку, а також використання їх під час формування проводок для обробки файлів Settlement.
  • Ведення GSM-договорів (заклад, зміна умов, закриття) у розрізі та рахунків та карт.
  • Можливість використання всіх можливостей тарифної підсистеми, що використовується у банку з налаштування тарифних планів, зняття комісій (автоматично або на вибір користувача) та нарахувань на залишки. Виконання операцій регламентне (за часом, подією).
  • Емісія моментальних карток та віртуальних карток.
  • Друк договорів, виписок та інших друкованих форм, спеціалізованих у розрізі карткового модуля та банку та вимог НБУ.
  • Ведення зарплатних та пенсійних проектів (як контрактів та відповідно можливість виконання над ними платіжних та неплатіжних операцій, друк звітів тощо).
  • Обробка зарплатних відомостей, надісланих клієнтами за системою «Клієнт-Банк» (on-line та файловим методом) з можливістю повної автоматизації. Тобто. перевірка відомостей на помилки (і у разі їх знаходження відправка виконавцям банку та клієнтам повідомлень та e-mail), розробка відомості (зарахування на конкретні карткові рахунки), нарахування та зняття комісії з клієнта (з транзитного чи поточного рахунку), повернення невикористаних коштів. Також можливе налаштування та автоматичне втягування відомостей різних структур, підлаштованих під конкретних клієнтів, з будь-якого робочого місця чи мережевого каталогу.
  • Можливість обробки dbf-файлів, csv, текстових та будь-яких структурованих файлів, для автоматичного створення контрагентів, договорів, GSM-договорів, лімітів, емісії карток у розрізі зарплатних проектів; зарахування зарплат (пенсій) на карткові рахунки; створення та закриття договорів овердрафту та ін. Налаштування структури файлів для обробки під вимогу банку чи клієнта.
  • Робота з договорами торговельного еквайрингу (ведення договорів, обробка транзакцій, зняття комісій, формування відомостей, друкованих форм для клієнтів).
  • У модулі логістики можливий облік пластикових карток, ПІН-конвертів, передача їх у підзвіт між відділеннями. Облік може виконуватися пачками та поодиноко. Для автоматизації введення та обробки карт можна використовувати карт-рідер.
  • На основі даних карткової системи формуються файли статзвітності НБУ (наприклад, файли #97, #А0).
  • Використовуючи стандартні можливості системи (обробники, шаблони операцій, налаштування на статуси документів, договорів тощо), банк може додатково налаштовувати під себе операції, перевірки та інші дії.