Logo

Супровід

Для забезпечення клієнтами ефективної експлуатації придбаних IT-рішень компанія SoftReview надає послуги кваліфікованих фахівців служби підтримки. Під час укладання договору супроводу (Service Level Agreement, SLA) клієнту пропонується три пакети послуг із супроводу, з обов'язковим дотриманням правил конфіденційності (NDA). Перелік додаткових опцій залежить від рівня підтримки та індивідуальних угод з клієнтом. Якщо в даному пакеті послуг ця опція не передбачена, то вона може бути виконана у вигляді окремого договору або клієнту буде запропоновано перехід на наступний рівень підтримки.

Вартість підтримки, як правило, відповідає 20% вартості придбаних ліцензій (доробок) на ПЗ.

Пакети послуг

Для ефективної експлуатації програмних продуктів наша компанія пропонує своїм клієнтам три пакети послуг із супроводу.

Усі додаткові послуги можна замовити згідно з окремим договором

Опис послуг із супроводу ПЗ
  1. Підтримка змін законодавства - оперативна підтримка змін законодавства для забезпечення відповідності програмних продуктів вимогам регуляторів.
  2. Розширення функціональності - оновлення та постачання нових версій систем, розроблених SoftReview, пов'язані з розширенням функціональності
  3. Виправлення невідповідностей в регламентні терміни (звернення через систему RedMine) – усунення зареєстрованих Замовником невідповідностей та помилок у програмних продуктах у регламентовані терміни відповідно до їх пріоритетів, зафіксованих у договорі.
  4. Інформування про розвиток програмних продуктів та послуг компанії - надання клієнту можливості отримувати електронною поштою масові інформаційні розсилки компанії та «гарячі питання» Управління супроводу.
  5. Надання оперативних консультацій щодо «гарячої лінії» - консультації з питань експлуатації програмних продуктів за допомогою міського, мобільного телефонів.
  6. Надання оперативних консультацій щодо Viber, Telegram, Watsapp – додаткова послуга, яка надається для створення відповідних груп за напрямками з боку клієнта та співробітників компанії.
  7. Виділений бізнес аналітик – закріплення за банком бізнес аналітика за напрямами діяльності. Фахівець, знаючи специфіку бізнес-процесів банку, забезпечує оперативну (з гарантованим часом відгуку) та якісну обробку запитів клієнта.
  8. Виділений менеджер - закріплення за клієнтом менеджера проекту супроводу, що виконує наступні функції:
    • управління процесом супроводу ПЗ;
    • вирішення організаційних питань щодо взаємодії сторін;
    • організація та ведення окремих проектів.
    • контроль якості послуг, що надаються;
  9. Прискорене виправлення невідповідностей - невідповідності 1-го пріоритету виправляються протягом одного дня, невідповідності 2-го пріоритету виправляються протягом двох днів.
  10. Супровід індивідуальної версії ПЗ – підтримка змін законодавства та виправлення невідповідностей у зафіксованій сторонами версії програмного продукту, що знаходиться у промисловій експлуатації у клієнта та передбачає внесення змін, виходячи з індивідуальних особливостей Клієнта.
  11. Підтримка адміністраторів серверів, баз даних та додатків:
    • консультації з налаштування серверів СУБД Oracle;
    • консультації з налаштування серверів додатків;
    • консультування Замовника щодо самостійної зміни версії серверів СУБД та серверів додатків.
  12. Тестування навантаження:
    • сайзинг-процес тестування при збільшеному навантаженні з метою визначення максимальних можливостей програмного забезпечення, що працює на програмно-апаратній платформі, що експлуатується. В результаті стресового тестування системи Замовник отримує чітке уявлення про можливості зростання обсягів бізнесу, тобто про можливості програмного забезпечення для конкретної реалізації програмно-апаратної платформи;
    • тестування продуктивності регламентних операцій (наприклад, масових нарахувань) – проводиться у тих випадках, коли Замовник хоче перевірити тимчасові характеристики критичних бізнес-процесів;
    • моделювання роботи банку - дозволяє продемонструвати роботу програмних продуктів в умовах реальної ІТ-системи банку, з урахуванням специфіки як бізнес-процесів, так і програмно-апаратних засобів.
  13. Підвищення продуктивності:
    • аналіз відповідності поточного навантаження апаратному забезпеченню, що використовується;
    • перевірка налаштувань операційної системи, СУБД, серверів додатків;
    • встановлення та налаштування моніторів роботи СУБД (продуктивність, блокування);
    • аналіз отриманих у результаті моніторингу даних;
    • вироблення рекомендацій щодо налаштування апаратного та програмного забезпечення;
    • реєстрація та вирішення виявлених невідповідностей у програмних продуктах у рамках супроводу;
    • видача рекомендацій щодо виправлення самостійно розроблених/вбудованих Замовником програмних складових: звіти банку, зовнішні інтеграційні рішення, зовнішнє програмне забезпечення.
Способи взаємодії клієнтів із службою підтримки компанії:

Компанія Soft Review пропонує своїм клієнтам послуги з супроводу, які включають надання консультацій з питань експлуатації програмних продуктів по телефону (міський та стільниковий канали зв'язку), електронною поштою, за допомогою використання спеціалізованого web-сервера та додаткових каналів комунікації (Viber, Telegram).
Для оновлення версій програмного забезпечення (ПЗ), альбомів звітних форм, набору бізнес-операцій, електронних копій документації та інших інформаційних ресурсів, що випускаються компанією, використовуються:

  • Web-сервер (RedMine) департаменту супроводу
  • Ftp-сервер
  • Поштові розсилки.
default image alt
"Гаряча лінія"
За допомогою телефонного зв'язку (міський та стільниковий) для інформаційної підтримки клієнтів. Наші фахівці нададуть консультацію з питань експлуатації програмних продуктів, зафіксують невідповідності, зауваження та побажання щодо розвитку продуктів компанії. Прийнято практику звернення на «гарячу лінію» лише спеціалістів служби підтримки. За відповідного рівня підтримки, можливі консультації з представниками бізнес-підрозділів клієнта.
default image alt
WEB-сервіс REDMAIN
Єдиний інформаційний простір для звернень клієнтів та відповіді на їхні служби підтримки. За допомогою цього ресурсу, наші клієнти в будь-який час можуть сформувати заявку, в якій поставити запитання, що їх цікавлять, і гарантовано отримати на них відповіді, а також при необхідності зареєструвати запит на доопрацювання програмного забезпечення. Система дозволяє зберігати історію інформації про статус виконання та хід вирішення проблематики, описаної в конкретній заявці, містить архів відкритих та закритих тем. Перелік конкретних співробітників, яким надається доступ до ресурсів REDMAIN із боку клієнта, визначається самим клієнтом. Але в цьому випадку це можуть бути лише представники служби підтримки клієнта.
default image alt
Електронна пошта
Служба підтримки опрацьовує всі e-mail повідомлення, що надходять на поштові адреси support@soft-review.com.ua, а також здійснює масові розсилки щодо інформування клієнтів про розвиток програмних продуктів та послуг компанії, про функціональність оновлень системи, про оперативні доопрацювання в ПЗ та і т.д.
Реєстрація тікету на супровід програмного забезпечення

Якщо клієнт не зміг за допомогою поточного функціоналу програмного забезпечення підтримати необхідний технологічний процес, він може зареєструвати тікет у системі RedMine. В результаті звернення та розгляду запиту буде вказана вартість супроводу ПЗ, яка оцінюється в людину/годинах, попередньо узгоджених у договорі підтримки. Ця вартість залежить від категорії персоналу та термінів вирішення завдання.

Реєстрація тікету на доопрацювання програмного забезпечення

У разі, якщо клієнт не зміг за допомогою поточного функціоналу програмного забезпечення виконати підтримку відповідного бізнес-процесу або технологічної операції, він може зареєструвати тікет на доопрацювання програмного забезпечення. При зверненні до системи RedMine, клієнту необхідно обов'язково вказувати тему в тікеті на доопрацювання функціоналу:

  • Підтримка законодавства
  • Замовне доопрацювання існуючого функціоналу
  • Нова розробка функціоналу
Реєстрація тікету в Системі RedMine

Реєстрація тікета співробітником супроводу Клієнта, виробляється в системі RedMine. Після отримання співробітником супроводу клієнта всієї необхідної інформації від замовника, що з чітко описаною проблематикою вказує на можливу наявність невідповідності в коді ПЗ компанії, тикет реєструється в системі. При необхідності уточнення даних, описаних у тікеті, служба супроводу реєструє додаткові консультації у розділі коментар у існуючому тікеті.
За результатами звернення та розгляду/уточнення запиту службою супроводу буде вказана вартість супроводу/доопрацювання ПЗ, яка оцінюється в людину/годинах, попередньо узгоджених у договорі підтримки. Ця вартість залежить від категорії персоналу та термінів вирішення завдання.
Порядок реєстрації тікету працівником служби супроводу:

  • Встановлюється первинний статус тікету за допомогою сервісу RedMine
  • При необхідності, уточнення описаної проблематики співробітниками служби супроводу через коментар до тікету.
  • Проводиться первинне тестування описаної проблематики (відтворити ситуацію) на тестовому/продуктовому серверах клієнта.
  • Визначається пріоритет невідповідності згідно із зазначеними у договорах на супровід правилами
  • Після повного уточнення завдання встановлюється наступний статус тікета за допомогою сервісу RedMine.
  • Встановлюються терміни вирішення/усунення проблеми.